marți, august 08, 2006

Carpe Diem, baby!

Unii oameni nu prea stiu cum sa interpreteze sau, mai rau, sa aplice aceasta antica bucata de intelepciune... Sub scuza infama de a "trai clipa" oamenii se arunca cu o obsesiva nonsalanta in orice prostie urat mirositoare ce le sta in fata. Bun, traim clipa, traim viata la MAX (fara zahar) da chiar asa, ne distrugem vietile si viitorurile? Putina previziune nu strica la nimenea... asa nitel, sa te gandesti in avans ca daca ti-e azi bine, maine s-ar putea sa iti fie mai rau... gen: nu mananc atata azi, ca maine fara pastile nu rezist nici 5 minute. N-am trait eu mult la viata mea, dar am realizat recent (m-o plesnit revelatia, dupa cum spunea o pretena foarte buna) ca 5 minute de holbat la tavan, zilnic, face bine la sanatate. 5 minute are toata lumea in fiecare zi, dar suntem prea "importanti" ca sa recunoastem asta... "draga, am atatea rapoarte de facut. nu am timp. nu mai am timp... crede-ma, draga."

Pana la urma, clipa poti sa o traiesti si in liniste, pe canapea, cu ochii mari, larg deschisi...

5 Minutes Alone...

Si pentru cei ce au rabdare sa citeasca pana aici, si mai mult, rabdare sa caute si pe google... " Confusion will be my Epitaph"