marți, septembrie 26, 2006

Women (part II)

Mda... se pare ca femeile vor ramane un mister pentru mine. Povestea un preten deunazi:

"Ba, uite, eram eu intr-o zi, faceam o cafea. Na, mai imi scapa ochiu pe geam. Si ce sa vad ? O bruneta... ma uitam la ea ca la Mos Craciun. Nu-mi venea sa cred ce e in fata ochilor mei... nebunie curata. In fine, imi revin din transa si ma uit pe la barbatii de pe strada. Unu nu s-a uitat in fata. Puteau sa cada dreacului in canal, nu conta. Imagineaza-ti, fusta scurta, picioare lungi, mers tzapan, bruneta... ce naiba.

Ma intorc dupa vreo 5 minute sa iau cafeaua de pe foc. Ma mananca in fund sa ma uit pe geam.. si ca sa vad ce? Aceeasi bruneta(deja ma gandeam la bancu ala... hooo, nehalito!). Da de data asta mi-a dat cu firma in cap. Era la brat cu unu. Nah, ai zice ca era d-ala, pachet de muschi, kilu de aur la gat, the works. Dar NU! Tipu era un dezastru de om... mic, slab, urat THE WORKS. Eh, am zis: o avea bani carnatu! Deja ma uitam sa vad in ce masina se urca (iti dai seama ca s-a dus dracului cafeaua mea) . Imi imaginam, BMW, Mercedes (fie si un Smart)... dar vai! este incredibil! se urca intr-un junghi de Dacie, o ruina de masina.

Sa mor, imi venea sa strig dupa el: Goguleeee, ce ai frate.... da si mie... !!!"

Era sa cad cu scaunu de ras (si de uimire dupa povestea asta...). Pana la urma se ridica intrebarea: ce avea tipu ala? sau mai bine spus, de ce sa uita femeile la dastia mici si urati? Zice miriapodu', "there's more to him than meets the eye" (ma, nu va mai ganditi la prostii ma). Ok, sunt de acord, omu o fi un geniu... dar pana ajungi sa iti dai seama de asta, cum ajungi sa te bagi in seama cu o uratanie d-asta ?

Sunt tare curios...

9 Comments:

Anonymous Anonim said...

Ti s-o fi parut tie ca e sarac si urat tipul, dar pentru ea poate ca nu e asa.

God's ways are mysterious.

5:08 p.m.  
Blogger Catalin Mustata said...

Ma, eu raman impartial... nu e povestea mea oricum. Daca cel care mi-a povestit doreste sa iasa din anonimat... ;)

5:15 p.m.  
Anonymous Anonim said...

>:) Ispititor, eh? How Dark Side of you.

5:33 p.m.  
Blogger Catalin Mustata said...

The force is strong with me... de aia ma duc la studiat.

5:37 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Mnu, you missed my point. :))

M-am mai gandit la intrebarea ta...Poate ca insul respectiv e singurul exemplar masculin care nu pute, nu minte si stie sa-si ceara scuze. E, e? :))

10:45 p.m.  
Blogger Catalin Mustata said...

Haha... ai citit si tu blogu lu dom'soara. Dar oare replica lui visurat ai citito ?

11:58 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Tu ce crezi?

12:23 a.m.  
Anonymous Anonim said...

ce poveste marcelica. hmm

10:37 a.m.  
Blogger Catalin Mustata said...

:)) si totusi nu e a lu marcel :D

10:55 a.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home