marți, octombrie 03, 2006

Lush

Mda... am innebunit. Am dat 30 de lei pe 4 caiete... si am mai dat si 13 lei pe un pix. Simteam nevoia de o schimbare in viata mea, asa ca am decis sa incep prin a-mi schimba pixul. Caietele le-am luat din inertie... vroiam cu spira.. si singurele care erau misto costau 12 lei bucata. Stiu, sunt nebun... dar imi place. Si apoi am vazut niste caiete cu foi impregnate. Miros a ciocolata. Incep sa imi pun probleme... parca sunt o femeie care a scapat in magazine. Maine cred ca ma duc sa imi iau o camasa. Da, o camasa...

Printre altele, azi m-am intalnit cu pustiu retard de la mine din bloc. Mi-a zis "Buna ziua!" cu toate ca nu am mai mult de 12 ani decat el. Still, it felt good...

9 Comments:

Anonymous Anonim said...

ai sa-ti bagi unghia in gat cand ai sa-ti dai seama ca e mult mai practic un clipboard, cu cateva coli si un pix de unica folosinta...

2:25 p.m.  
Blogger Catalin Mustata said...

Sunt prea basinos ca sa accept asta :D

3:20 p.m.  
Anonymous Anonim said...

by any chance.. are you now blogging about shopping? /:)
thought so:))

9:35 p.m.  
Blogger Catalin Mustata said...

I'm gettin in touch with my female half :P

9:43 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Absolut maestre.Mi se pare corect! nu-i baga in seama pe bumbac :))
Te inteleg perfect, si inteleg si placerea de a scrie cu un pix de calitate care parca alunce usor pe coala de hartie... cat despre pusti... incearca sa arati mai ingrijit, and the world will bow to you. 'nuff said!

11:05 p.m.  
Blogger Catalin Mustata said...

Vai...sa inteleg ca arat ca iesit din grota ??? OF... chiar ma duc sa imi iau camasa...

11:06 p.m.  
Anonymous Anonim said...

ce stii tu ma elethane, studentie inseamna pix de 10mii coli de 10 mii si clipboard de 25 de mii la mana a doua, ca oricum nu dai pe la facultate. :))

9:06 a.m.  
Blogger Catalin Mustata said...

Bumbacu dixit! :))

9:49 a.m.  
Blogger cearny said...

eh asa e pe la noi :P nu-i de mirare ca nici o facu din ro nu apare in international top500 :P

12:34 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home