miercuri, octombrie 04, 2006

A doua zi...

Uite ca a trecut si a doua zi de facultate (deja ma astept la comentarii gen "carnatu asta nu stie sa numere" sau "taranu s-o fi dus de marti", de fapt am avut o zi libera... na sa va stea in gat!). A inceput frumos... am frecat-o toaata dimineata, asa la rece. Mai naspa a fost cand miam dat seama ca am curs intr-o ora si eu inca nu mi-am facut dus si nici n-am mancat. Evident ca am intarziat la Algebra (nu ca as fi ratat mare lucru sau ceva). Si nu am intarziat din cauza mea.. nuuuu. Baietii in albastru au ramas cu sechele dupa Francofobie... sau i-a pocnit amnezia si au uitat ca s-a terminat. Nu de alta dar ei inca stau prin interesectii... wreaking havoc in traffic (unde am fost prins si eu ... vreo 10 minute, exact cat sa intarzii).
Da.. deci am intarziat, fast forward la seminar... unde carnatu a intarziat pana ne-am plictisit si am plecat. Viata de student ce mai... sunt curios daca ajunge la urmatoru curs (saptamana viitoare) Sa va zic ca imi venea sa tampesc la TDR ? Bine ca era o fata draguta langa mine sa ma duca cu gandu pe alte plaiuri (stiti voi de care).

In rest... inca mai fac socuri electrice pacientului meu. E in moarte clinica de ceva timp dar io am sperante. Acuma e interesant, da' sa vezi ce fun o sa fie cand ma apuc sa dezgrop mortii. Mi-a zis un prieten ca nu e bine, dar eu tot ma trezesc dimineata cu lopata in mana... vai doamne :|

Ultimu parafgraf e metaforic, bineinteles, doar nu credeti ca umblu noaptea prin cimitire...

Urmaream sa bag o vorba de duh la sfarsit dar s-a terminat muzica si mi-am pierdut ideea... oh well.

5 Comments:

Anonymous Anonim said...

whoaaaa... deja te pozez k idolu` sora-mii... a inceput cursuri de jurnalistica, i-am dat blogu` tau si i-a placut ;) mai exact: "ce mistoooo" :D

3:42 p.m.  
Anonymous Anonim said...

suna tare familiar.

i'm so vain.

3:54 p.m.  
Blogger Catalin Mustata said...

Vai... ma simt flatat. Si zici ca e draguta sor-ta ?

Bumbacule, chiar esti vain! :))

7:35 p.m.  
Anonymous Anonim said...

b-(

10:12 a.m.  
Anonymous Anonim said...

Care fata copilu'? k eu am vazut k stateai cu un tip :P...eh...dont worry...nu mai spun nimanui :D

10:04 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home