joi, noiembrie 16, 2006

Baby got Back...

Intuiesc, sau mai degraba, sper ca unii din voi au remarcat faptul ca nu am mai postat nimic in ultima saptamana si ceva... nu va alarmati, nu am patit nimic. Si nici nu am renuntat la blog (daca faceam asta puneam un post lacrimogen si cersetor de mila in care anuntam cu mare fast ca imi iau campii blogosferei la pachet si ma mut in Laponia).
Problema care a cauzat absenta mea a fost una reeelativ simpla: n-am avut idei. Mi-a lipsit acel, "food for thought" asa ca pot spune ca am suferit de o forma acuta de inanitie intelectuala. Da' mi-a trecut. :D
O fi din cauza ca mi-am luat adidasi (Rodney Mullen signature), o fi din alte cauze mai obscure, nu stiu sa va zic. Ideea e ca am inceput sa o am. Urmeaza inca o avalansa de filozofeala sofista cu care sa va ocupati serile...

...To be continued...

2 Comments:

Blogger Deni Radi said...

am aflat si eu ultimele barfe hihi
felicitari mai, abia astept sa va vad in concert in decembrie ;)
mi-am facut deja rezervare :))

11:26 p.m.  
Blogger Catalin Mustata said...

Oaaa... deja am fani. Me happy :D

3:52 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home