luni, octombrie 23, 2006

Closet full of scars....

De ceva timp tot zic ca o sa imi fac ordine/curatenie. Unde ? Peste tot... pe birou, in camera, in viata...

Maybe today will be the day. Poate imi vine si inspiratia sa scriu ceva ca lumea si sa nu mai merg pe strada cu gandu' la vremurile bune. Ai observat vreodata cum, intotdeauna cand incerci sa pari interesant si plin de idei, se vede de la o posta ca esti plin de cacat? Si totusi incerci...

In alta ordine de idei (asta e cliseu meu preferat) o sa incep sa pun cate un capitol din "romanul" meu pe net. Asta pe masura ce il scriu evident. Vad ca intrati cate 40 pe zi. Poate va dati si cu parerea... dau bere.

8 Comments:

Anonymous Anonim said...

Ordinea este intotdeauna in echilibru instabil.

10:22 a.m.  
Blogger Şerban said...

heh, stiam eu ca dai bere :P

11:18 a.m.  
Anonymous Anonim said...

E prima data cand intru pe blogul tau dar m-a lovit tema postului. Nu esti singurul care trebuie sa-si faca curatenie si ar trebui sa facem o comunitate a celor care vor sa faca curatenie impreuna(eu urasc sa fac curat asa ca poate gasesc pe cineva care sa nu observe mizeria)
Astept berea(desi prefer suc)
Maria
PS:imi place poza si arati mult mai matur de 19 ani

11:21 a.m.  
Blogger Catalin Mustata said...

Ma Serbane, nu ti-am zis ca dau bere... ce naiba, ma tin de promisiuni :D

Maria, ma bucur tare mult ca am impact asupra oamenilor. Amu, sa stii ca nu is eu in poza aia *giggle* si probabil d-aia arat de 28 :))

8:46 p.m.  
Blogger Lolita said...

imi pare rau, dar nu ma mituiesti cu bere. vin, poate? :P

8:52 p.m.  
Blogger Catalin Mustata said...

De-ai fi prin preajma, ti-as da orice iti doreste sufletelu :P

9:03 p.m.  
Anonymous Anonim said...

oh i know the feeling.
we'll most gladly throw knives at your novel..
let us at it :P

7:48 p.m.  
Blogger Catalin Mustata said...

Imediat sefa... dau acuma drumu la primu capitol :)

PS: Ma bucur ca empatizezi cu mine :*

11:58 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home