sâmbătă, octombrie 14, 2006

Hooray, no spam here!

Iar era sa ma ia controlu' azi. Le-ar mama lor de tigani... Sambata la 8 jumate. Am scapat, dar pentru prima data cred ca o sa imi iau abonament. Dai dracu ca prea s-au inmultit. Se vede ca merge bine campania aia "nu da spaga!". Vai da' alergau ca nebunii dupa un troleu aproape gol (5 oameni eram in el). Au sarit trei pe usa mea asa ca singura metoda prin care am putut sa cobor a fost sa ii zic unuia ca nu, nu am bilet. Si am coborat amandoi. El spre stanga, io spre dreapta. Fir-ar al dracului ca e a doua oara in ultima luna. Si in aceeasi statie!

In alta ordine de idei, muzica imi genereaza stari melancolice. Adica ieri ascultam Megadeth si imi aduceam aminte ce bine era asta primavara (as in anu' 2005)... la concert si nu numai. Azi am arso cu Metallica si mi-am adus aminte de clasa a 8-a. Sweet memories. Maine cred ca bag Manowar. Numa' asa de-al dracului. Daca ma chinui nitel (sedinte de spirtism cu niste Polar) bag niste Shadows si imi aduc aminte de cand era bunicu tanar :D

Si ca sa inchei, citeam azi una buna:

"Q:How many people work in your office?
A: About half"

5 Comments:

Anonymous Anonim said...

Dude, inainte sa le zici "'le mama lor de tigani", gandeste-te ca sunt niste oameni simpli care isi fac datoria. Cand le zici asta, sunt de partea lor. Tu, porc, mergi fara bilet. Bine si eu am mers trei ani asa, dar nu are importanta acum. Pai mai omule, nu-i injura pe controlori ca-si fac datoria. Foarte bine ca si-o fac!

Acum stii, mai e si o alta interpretare a problemei...Controlori RATB...Controlori CFR...M**e Rapid!

10:00 p.m.  
Blogger Catalin Mustata said...

Abia ma abtin sa nu ii injur in continuare. ca e unspe mii calatoria. La metrou e zece. Fix...

Si daca mi-ar oferii si conditii mi-as lua si bilet. Da dupa ce ca am asteptat 15 minute la troleu ala...

Oricum... M**e Rapid! :D

10:02 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Iarasi, incearca sa fii si un pic empatic. La cum se circula in Bucuresti, nu te mira ca troleibuzele intarzie uneori peste sfertul academic.

M**e Rapid!

Felix, ne auzi? :)):))

10:04 p.m.  
Blogger Catalin Mustata said...

Felix nu ne aude aici :))

Si dai in plm... ca sambata dimineata era gol peste tot. O fi intarziat soferu la bodega... al dreacu betziv

10:05 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Sa nu te iei de betivi ca te ia mama dracu'!

10:08 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home