vineri, octombrie 13, 2006

Lucky 13

E straniu cum 10 lucruri bune pot fi anulate de un singur lucru naspa. Totu a mers perfect azi pana la momentu in care iubita mea a dat cu bata-n balta. Mi-a trecut totu (cataloage ESP si M-Audio, seminaru pe care nu l-am facut, formatia, somnu pe care il asteptam de dimineata, pateurile cu branza... n-are sens sa mai continui). Acuma ma gandesc numai ca maine iar ma trezesc la 6. Fir-ar. Pana acuma ma bucuram ca e vineri. Mai ca imi vine sa ascult Metallica.

Pana una alta... ma duc sa beau. Suc.

2 Comments:

Anonymous Anonim said...

Hihi. Urat post. Catalog ESP mi-am luat si eu, si mi-am petrecut drumul catre casa cu 368 constatand cat de urate sunt chitarile alea (da, cineva acolo sus ma uraste). Hihi. Chiar urate. Si chiar am ascultat Metallica azi, ba am vazut si-un concert. Trist, foarte trist. Concertul. :)

9:17 p.m.  
Blogger Catalin Mustata said...

:)) I like ESP. nu toate dar o buna parte din ele. Am vrut sa scult si eu Metallica dar am uitat ca nu am copiat pe mobil... of.

Ce concert ai vazut ?

9:18 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home