duminică, octombrie 08, 2006

Trend

M-am gandit ca e bine sa fiu si eu trendy... sa fiu si eu cool. Asa ca am luat niste decizii. Primul pas in trendificarea mea va fi modificarea blogului. Da, ii voi creea nu nou look. O sa fie stylish, sobru, negru, elegant (and did i mention stylish ?) Vorba lu' Mihnea de la Tep Zepi: "Soon..."
A doua miscare o sa fie achizitionarea unei sepci. Da, o sapca (sa se potriveasca cu camasa pe care tot zic ca mi-o iau). O sa fie modelu Che Guevara 2006. Cu o stea rosie mare... sa am si eu steaua in frunte.
Ah, si o sa protestez. Ca si asta e la moda. Primu lucru o sa fie prostia aia de lege. Oricum nu o sa voteze nici pulea ca e anti-constitutionala, dar ce conteaza... mai avem un motiv sa protestam. Mai salvam o Vama, mai salvam o Rosie (Montana, ca e mai gustoasa asta de munte). Sunt curios saptamana viitoare ce mai salvam? Romania ? Ah, nu... stiu. Basarabia.

Etichete:

4 Comments:

Anonymous Anonim said...

Romaniaaaa Steauaaa, Campioniiii, Steauaaaa, Europa, Steauaaa!

11:00 p.m.  
Blogger Catalin Mustata said...

Vezi ca stii ma Bumbacel :D

11:05 p.m.  
Anonymous Anonim said...

You're my new role-model :D

9:00 a.m.  
Blogger Catalin Mustata said...

YES!!!

7:02 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home