joi, octombrie 26, 2006

Elements of Persuasion

Zilele astea au stat sub semnul muzicii. Intre un concert (pe DVD ca mai mult de atata, nu am noroc) Evergrey, un concert Phoenix la Sala Polivalenta si nu in ultimul rand, o frumusete de album a lui James LaBrie. Bine si un album Lamb of God, care nu a fost rau, dar, de departe, nu a avut un impact comparativ cu celelalte, mentionate mai sus. Se vede de la o posta, muzica buna, cu mesaj... cu feeling, cu smanes, cu ce vrei sa ii mai zici.

Ma rog, trecand mai departe, am descoperit motivul nefericirilor trecute si actuale. Am avut o copilarie trista. Da, trista. Fiindca eu nu am avut niciodata masinuta teleghidata. Nu. Si nici adidasi cu leduri in talpa. Daca as fi avut, acuma faceam hoteluri ca Donald Trump (nu de alta da am prins vreun sfert de ora dintr-un film despre el... wicked), sau eram un Gigi Becali al industriei muzicale (cantau toti pe partitura mea). Toata tevatura asta ma face si mai trist ca imi dau seama ca n-am cum sa recuperez ce n-am avut niciodata.

Si din seria: "Bine-ai venit in Romania, tara un' s-a inventat prostia" va aduc noi stiri. Ma uit la fete. Romancele is frumoase in general. Chiar si alea urate. Dar unele sunt atat de proaste, inca se uratesc singure. Probabil n-au barbat sa le bata pana se usuca sau cine stie. Probabil ca se gandesc ele (sau vreun fenomen asemanator) ca daca esti "trendy" esti si frumoasa. Ma rog. Ma uit la mine si imi zic: "Ba, tu gandesti prea mult"

...and remember, play nice kids!

1 Comments:

Blogger Yabukasigi said...

dap, n-om fi cu totii niste emineShti geniali si neintelesi, de fufele aste 'chicken brained"..dar faptul ca tot mai suspinam dupa ele arata ca TOt ne mai raportam la un ideal de "frumusete feminina"..

si, prin 2100 si ceva n-ar fi deloc exclus ca Emi asta sa fi considerat un raper din sec 18...muahaha.

yabukasigi

10:06 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home