duminică, noiembrie 05, 2006

La Tembelizor

Astazi m-am uitat mult mai mult ca de obicei la teve. Nu pot sa zic ca am fost totalmente uimit... ma asteptam la masacrul intelectual ce a urmat. In fine, pareri:
1. De ce se intinde pateul? Poate ca e si el obosit :|
2. Am vazut SpiderMan 2. Zici ca a fost filmat in Romania (ma rog, poate chiar a fost, nu-s as la trivia de genu asta). Partea si mai proasta e alta. Pare-mi-se ca a si fost scris aici. De un elev de liceu sau ceva... asa penal e. Ma rog, a fost, ca s-a terminat repede oroarea.
3. Iar a facut egal Steaua. Doliu national. Jos cu Antena1/3, Dan Voiculescu :D
4. Desi "Stirile" sunt considerate un jurnal informativ, cei de la ProTV au decis ca trebuie sa isi dea arama pe fata. Asa ca au recunoscut ca ei nu sunt informativi... ei sunt spectacol. Ca de fapt romanu de asta are nevoie: paine si circ.
5. Am vazut Razboiul lu Tom Hart. Dragut. Cam 2004-ish, dar dragut in orice caz. Film de morala domne...


Si nu uitati copii, a aparut noua Brosura Avon (nr. 13, ca sa vezi) !