joi, decembrie 07, 2006

Men sux...

"-but don't that mean something?"
"A little… No… You can do better"
"That's the point…"
"God damn regrets!"
"You deserve to die alone for what you've done!!"
"GOD DAMN REGRETS!"
"Don't deny it"
"The biggest regret in my life"
"I've let my love go"

Regretele vin prea tarziu din pacate. Intotdeauna prea tarziu. Asta e lectia la care am ramas repetent de vreun an incoace. Niciodata n-am stiut sa apreciez ceea ce am, decat atunci cand a fost prea tarziu. Probabil ca iti suna cunoscut, nu ? Dar de ce? De ce sunt unele lucruri pe care nu e de ajuns sa le greseasca o singura persoana si tre sa dam cu totii cu bata in balta...
Ar fi frumos sa fie si viata un joc video... mai bagam o fisa, luam nivelu de la inceput, incarcam salvarea. Bagam si cheaturi... jucam codati.

Come, black satin dancer, come softly to bed...

9 Comments:

Anonymous Anonim said...

Da bă.. bravo! da' când rămâi fără fise ce faci? regreţi că le-ai avut şi nu le-ai apreciat?
Eu regret faptul că nu mi-s în regulă toate degetele de la picioare... mai exact degetul mare de la picioru' stâng are unghia crescută în carne... şi dreptu' râde când pe el şoseata alunecă uşor dar cu stângu' mă chinui câteva zeci de secunde ca să nu-mi provoc durere...
Aşa că mai bag şi eu o fisă... dar pentru care să nu mai regret.

11:05 p.m.  
Blogger Catalin Mustata said...

Pai de ce regreti fapte ce nu tin de tine ?

11:11 p.m.  
Anonymous Anonim said...

de ce nu inteleg unii nimic??

11:28 p.m.  
Blogger Catalin Mustata said...

Fiindca se apuca sa scrie prietenele cu "anonymous" in loc sa zica pe fata ce le framanta :)

12:50 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Cel mai bine inveti mereu din esecuri. Mai bine le-ai avut inainte, decat sa le ai acum. Mai sunt si aia care au succes direct, dar aia sunt mai rari oricum ... [ un fost coleg care a avut si el regrete / esecuri, dar care a trecut peste ele ;) ]

10:11 p.m.  
Anonymous Anonim said...

prietenele? sau fostele?

10:15 p.m.  
Blogger Catalin Mustata said...

Cateodata nu exista "fostele"... unele nu or sa fie niciodata "fostele".

11:25 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Da..suna bizar de cunscut..
In general avem regrete in urma unor alegeri pe care, mai tarziu, consideram ca le-am facut gresit.
Acum, desigur ne dorim sa fi ales acel drum "corect" dar omitem faptul ca doar pe acest drum anevoios ne dam seama de lucruri pe care altfel nici nu le-am vazut.
E uman sa avem regrete insa, important e sa nu ramanem mult prea mult timp cu aceleasi regrete caci ne izolam in trecut inundati de pareri de rau si nu ne mai putem concentra asupra prezentului si din nou vom face ceva gresit ce va aduce la randu-i un alt regret.
Ah, daca ar veni mai devreme nu ar mai fi regrete ;)

9:02 a.m.  
Blogger ikb122Atlantis/Teakroy said...

Da...Nu puteam dormi..tocmai din cauza asta am dat pe google ''regretele vin mai tarziu''si am ajuns aici,imi pare si mie rau ca nu am reusit sa mentin o relatie ,poate nu ar trebui ,dar sunt plin de remuscari,dar asta este un pas normal din viata ,mai greu e sa treci peste ele ,nu le poti decat acoperi,dar cand deja se descopera iara din cauza ca fericirea a fugit din nou toate iti cad pe cap ca si caramizile.Va doresc numai bine ,iar regretele sa dispara...

4:31 a.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home